Brandul personal nu este despre masina ta, despre “gagica ta”, despre vacantele tale exotice sau despre vreo extravaganta personala. Brandul personal este despre ceea ce faci tu bine si cum acest lucru aduce beneficii ...
Cum va planificati vacantele si concediile in urma cu 25 de ani? Dar in urma cu 10 ani? Va mai amintiti sfaturile pe care le cereati si le primeati inainte de o calatorie sau ...
“Turistilor, sunteti teroristi!”, “Vacanta ta de lux inseamna viata mea de cosmar” si alte sloganuri asemanatoare sunt tot mai des auzite in orase destinatie precum Barcelona, Venetia, Amsterdam sau altele. In aceste orase, numarul ...
“Un grad de ocupare mai ridicat si un pret mai mare” sunt cele doua lucruri care ii tin treji pe mai toti profesionistii din turism.
Daca in cazul indivizilor se vorbeste din ce in ...
Importanta managementului reputatiei in turism este cel mai bine inteleasa daca pornim de la cateva cifre foarte cunoscute in piata de profil: 93% dintre turisti apreciaza review-urile ca fiind foarte importante in decizia de ...
O mare provocare pentru candidati si pentru echipele lor este sa ii convinga pe alegatorii nehotarati si “sa ii scoata din casa” pe cei care nu vor sa iasa la vot. Iar aceste doua ...
Ce este reabilitarea reputatiei? Cine si de ce si-ar dori-o?
De obicei publicul roman foloseste o paleta larga de cuvinte pentru a face referire la reputatie: renume, onoare, cinste, incredere, faima, apreciere (publica), popularitate, a ...
Managementul reputatiei: mituri si realitati
Mai presus de orice, managementul reputatiei respectiv al riscurilor pentru reputatie, este o “arta a executiei”! Este important ca fiecare dintre “factorii favorizatori si surse de criza” sa fie inteles ...