LOADING CLOSE

Cum sa NU dobandesti un brand personal!

Cum sa NU dobandesti un brand personal!

Brandul personal nu este despre masina ta, despre “gagica ta”, despre vacantele tale exotice sau despre vreo extravaganta personala. Brandul personal este despre ceea ce faci tu bine si cum acest lucru aduce beneficii unui anumit public. Un artist sau un sportiv care “afiseaza” o masina “smechera” o face pentru ca aceasta este doar un accesoriu al sau si in nici un caz nu se defineste prin acest accesoriu.

Cel mai usor mod de “A NU” obtine un brand personal este sa crezi ca deja detii unul (masina, fata, vacantele etc) si ca nu trebuie sa mai faci nimic prin urmare.

Spuneam intr-un articol mai vechi ca brandingul personal este un stil de viata si ca procesul se aseamana cu o cura de slabire: nu exista pastila prin care sa devii brand (personal) peste noapte asa cum nu exista pastila de salbit peste noapte.

Procesul de branding personal este strans legat de internet si de tehnologia digitala iar internetul este o oglinda a realitatii. Si ce face o oglinda? Te “oglindeste” adica te arata exact asa cum esti si daca esti “plinut”, oglinda (internetul) nu te va arata slab.

Tehnologia este o unealta esentiala pentru ca te ajuta sa transmiti mesaje catre publicul tinta intr-o maniera mult optimizata in comparatie cu alte canale dar nu esenta procesului de branding personal . Asa cum in comunicarea interpersonala este vina emitatorului daca receptorul nu intelege mesajul primit de la primul (emitatorul), oamenii cu “potential de brand”  nu trebuie sa astepte ca ceilalti sa ii descopere gandind ca publicul are de pierdut daca nu afla de beneficiile pe care i le poate oferi. Exista competitie in toate nisele iar tehnologia ne ajuta sa ajungem mult mai usor si rapid la publicul nostru.

Reputatia este esenta brandingului personal, cea care face diferenta si care face oamenii sa interactioneaze cu brandul. Primul lucru pe care trebuie sa il vizeze oricine doreste sa obtina un brand personal este sa dobandeasca o reputatie buna, sa se remarce in domeniul sau de activitate. Fa-ti treaba bine acolo unde activezi si foloseste tool-urile puse la dispozitie de tehnologie pentru a comunica acest lucru publicului tau. Brandul cere reputatie iar reputatia este despre ceea ce faci si despre beneficiile pe care le aduci tu celorlalti.