Solutiile noastre sunt elaborate si rafinate in urma interactiunii noastre permanente cu piata si cu clientii, pornind de la nevoile specifice ale acestora in situatiile concrete in care ei se afla.
La baza solutiilor eficiente pe care le aplicam se afla o “infuzie” de elemente si strategii care pleaca de la masurarea si evaluarea corecta a situatiei de baza. Pentru aceasta folosim instrumente perfect adaptate la realitatea si la piata din Romania, instrumente care masoara peste 100 de indici si indicatori carora, in final, le sunt aplicati coeficienti de ajustare pentru o localizare optima la realitatea din teren.


Solutiile noastre sunt elaborate si rafinate in urma interactiunii noastre permanente cu piata si cu clientii, pornind de la nevoile specifice ale acestora in situatiile concrete in care ei se afla.
La baza solutiilor eficiente pe care le aplicam se afla o “infuzie” de elemente si strategii care pleaca de la masurarea si evaluarea corecta a situatiei de baza. Pentru aceasta folosim instrumente perfect adaptate la realitatea si la piata din Romania, instrumente care masoara peste 100 de indici si indicatori carora, in final, le sunt aplicati coeficienti de ajustare pentru o localizare optima la realitatea din teren.
- Solutii de crestere a competitivitatii destinatiilor turistice prin branding regional si strategii de management al reputatiei (solutii livrate prin WORKSHOPURI si CONSULTANTA)
- Solutii pentru cresterea performantei in prestatiile live (studiouri de televiziune si radio, prestatii live in media sociala, evenimente publice) pentru persoanele publice (solutii livrate exclusiv prin CONSULTANTA individualizata),
- Solutii pentru cresterea numarului de nopti vandute si a numarului de clienti in industria ospitalitatii prin managementul recenziilor / comentariilor / reclamatiilor (solutii livrate prin WORKSHOPURI si CONSULTANTA)
- Solutii si strategii de branding personal si de crestere a influentei personale prin branding personal (solutii livrate prin WORKSHOPURI si CONSULTANTA)
- Solutii de masurare si evaluare a Capitalului de Reputatie pentru cresterea influentei persoanelor publice precum politicieni, artisti, sportivi sau liber profesionisti (solutii livrate exclusiv prin CONSULTANTA individualizata)
- Solutii de reabilitare a reputatiei in situatii de criza, o etapa posibila in managementul riscurilor pentru reputatie, unde abordam reputatia ca pe o prioritate pe termen lung iar managementul riscurilor pentru reputatie ca pe un proces strategic proactiv de evitare a crizelor. (solutii livrate exclusiv prin CONSULTANTA individualizata)
Oferta de pret
Este personalizata si va fi generata in urma discutiilor exploratorii si a analizei preliminare privind situatia actuala si obiectivele specifice vizate de client.
Brandul tau personal – drumul sigur catre o cariera de succes:
conceptie – construire – mentenanta – incidente – rezolvari.
Intrebarile “Cum sa imi construiesc o cariera de succes” si “Cum sa ma bucur de incredere din partea partenerilor de afaceri si a clientilor (o reputatie solida)” reprezinta primul pas al oricarui parcurs profesional de succes, in orice domeniu de activitate.
Solutia elaborata de noi consta in consturirea unui brand personal pornind de la o metodologie inovativa de masurare si evaluare a capitalului de reputatie si este de folos tuturor persoanelor care vor sa isi construiasca si sa isi administreze o imagine publica in domeniul lor de activitate, fie ca vorbim despre politica, sport, muzica, medicina sau profesii liberale.
Pe durata unui work shop de 8 ore in grupuri de 8 – 15 participanti si sub indrumarea unei echipe de experti si traineri cu experienta in Managementul Reputatiei, veti invata sa realizati aceasta activitate parcurgand urmatoarea structura:
- Ce e, din ce se compune si la ce serveste brandul personal in organizatia in care activezi; aplicatii practice.
- Strategia de branding personal si modelul practic de construire.
- Punctele de prezenta live (in organizatie) si impactul lor asupra carierei si parcursului profesional; aplicatii practice.
- Punctele de prezenta online si impactul lor asupra carierei.
- – Reputatia personala live si online cu impact in organizatia in care activezi: ce este, construire, administrare, evolutie.
- – Incidente de reputatie personala si evolutia carierei: tipuri de incidente, evolutia incidentelor si consecintele lor, rezolvari.
- – Auto-diagnoza brandului personal: criterii, variabile, evaluari.
BONUS: elemenete de psihologia poporului de roman, marketing generational si mic indrumar pentru managementul situatiilor de criza.
LOVE YOUR HATERS!
“Cum sa vindem mai multe nopti si la un pret mai mare” este intrebarea care ne tine treji pe mai toti profesionistii din turism, proprietari sau manageri de unitati de cazare si restaurante.
Solutia cea mai la indemana, probata in practica si confirmta de studiile TripAdvisor, este cresterea increderii turistilor printr-un Management Optim al Reclamatiilor (Reputatiei).
Pe durata unui work shop de 8 ore in grupuri de 8 – 15 participanti si sub indrumarea unei echipe de experti si traineri cu experienta in Managementul Reputatiei, veti invata sa realizati aceasta activitate parcurgand urmatoarea structura:
- Cresterea veniturilor unei afaceri in turism in economia reputatiei;
- Ciclul de Management Optim al Reputatiei;
- Ecosistemul Canalelor de Vanzare si al Canalelor de Primire a Recenziilor (Reclamatiilor) – unde si cum?
- Matricea de analiza calitativa a recenziilor;
- Cum rezolvi probleme reale cu ajutorul recenziilor / reclamatiilor;
- Structura standard a unui raspuns eficient la reclamatii / recenzii din partea clientilor;
- Peste 20 de sabloane de raspuns in lb. engleza in functie de problemele reclamate;
BONUS: elemenete de marketing cultural, marketing generational si psihologia consumatorilor specifice pentru industria ospitalitatii.