
Robert Similea este sociolog si specialist in branding personal si managementul reputatiei.
Dupa o experienta antreprenoriala relevanta si de succes, in 2007 devine consultant in afaceri si este implicat in mai multe start-up-uri dar si in proiecte de cercetare.
Ca urmare a fuziunii dintre sociologie si comunicare pe de o parte si tehnologia mobila pe de alta, migrarea interesului catre comunicare in mediul digital s-a produs natural.
Plecand de la experienta în cercetare sociologica, marketing comercial si politic si managementul riscurilor, in urma unei munci de cercetare pe parcursul mai multor ani, elaboreaza Scorul de Capital de Reputatie Online – instrument de masurare a influentei pe baza nivelului de reputatie.
In momentul de fata, centrul de interes se afla in zona de adaptare si calibrare a Scorului de Capital de Reputatie la industria ospitalitatii, rezultatul concret fiind un “Model practic de crestere a competitivitatii destinatiilor turistice pe baza managementului optim al reputatiei”.
“Draga cititorule, iti suntem recunoascatori ca ” ai dat o tura ” prin Laboratorul de Reputatie.
Vom fi bucurosi sa auzim parerea ta si sa iti raspundem la intrebari. Te rugam sa “torni” continutul solicitat in “eprubeta” de mai jos is sa apesi butonul TRIMITE