Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/elaborat/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2722

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/elaborat/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2726

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/elaborat/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/output.class.php on line 3624
Despre Noi • E-Laborat - Laborator de branding personal si reputatie
LOADING CLOSE

Despre noi

Cine suntem

E-laborat este un start-up care isi propune sa dezvolte si sa aplice solutii eficiente de crestere a competitivitatii prin branding personal si managementul reputatiei.

Solutiile noaste au la baza o combinatie unica de mai multe ingrediente:

Expertiza relevanta si abordare multi-disciplinara;

Instrumente de masurare a reputatiei in mediile OFF si ON LINE,

Instrumnte dezvoltate in urma unui proces complex de cercetare fundamentala pe parcursul a 2 ani.

Adaugarea unui “amestec” (infuzii) de psihologie culturala, cyber-psichology si cyber-sociology care sa faca posibila o adaptare optima la piata din Romania si la transformarile impuse de tehnologiile disruptive.

Cercetari ale Laboratorului de Reputatie si Branding Personal.

Va invitam sa participati la studiul nostru pentru a primi gratuit concluziile cercetarii!

  • Doar pentru persoanele care activeaza in industria ospitalitatii.

    Nume
    Email
    1) Cat de importante credeti ca sunt comentariile / recenziile / reclamatiile pentru un hotel sau restaurant?
    2) Cat de des analizati si raspundeti comentariilor de la client?

  • Nume
    Email
    1) Care cuvant descrie pentru dvs. cel mai bine reputatia?
    2) Cat de importanta este pentru dvs. reputatia personala sau a companiei in care lucrati?
    3) Cat de des verificati ce se spune pe internet despre o persoana pe care tocmai ati cunoscut-o pentru afaceri sau alte scoupuri?
    4) In Romania, care categorie socio-profesionala credeti ca are cel mai mult de suferit de pe urma unei reputatii proaste:

Misiunea noastra

Sa contribuim in mod decisiv la cresterea competitivitatii prin oferirea de modele eficiente pentru entitati din toate domeniile, fie ca vorbim de elite politice sau de sportivi de valoare, de profesionisti de top din mediul de afaceri sau chiar de entitati impersonale precum orase sau regiuni.

Credinta noastra

Se indreapta catre nevoia de modele optimizate si adaptate perfect la realitatile locale, la modul de a gandi si de a simti specific romanilor, precum si la caracteristicile speciale sau la valentele locuitorilor din fiecare regiune in parte.

Centrul de interes

Graviteaza in jurul calibrarii  metodologiei si instrumentelor de masurare a reputatiei pentru a raspunde nevoilor industriei ospitalitatii din Romania. Astfel, ne canalizam mare parte din efort catre elaborarea si implementarea de solutii practice care sa determine direct cresterea competitivitatii entitatilor care activeaza in turism.