LOADING CLOSE

Competitivitatea destinatiilor turistice – un model practic

Managementul reputatiei in turism

Importanta managementului reputatiei in turism este cel mai bine inteleasa daca pornim de la cateva cifre foarte cunoscute in piata de profil:  93% dintre turisti apreciaza review-urile ca fiind foarte importante in decizia de ...

Reabilitarea reputatiei

Ce este reabilitarea reputatiei? Cine si de ce si-ar dori-o? De obicei publicul roman foloseste o paleta larga de cuvinte pentru a face referire la reputatie: renume, onoare, cinste, incredere, faima, apreciere (publica), popularitate, a ...

Managementul reputatiei: mituri si realitati

Managementul reputatiei: mituri si realitati Mai presus de orice, managementul reputatiei respectiv al riscurilor pentru reputatie, este o “arta a executiei”! Este important ca fiecare dintre “factorii favorizatori si surse de criza” sa fie inteles ...

Cat valoreaza reputatia?

Cat valoreaza reputatia? In ultima vreme s-a vorbit mai des decat de obicei despre reputatia unor organizatii sau a unor oameni. S-a intamplat acest lucru pe fondul unor evenimente cu mare impact asupra publicului, evenimente ...

Reputatie si/sau brand

Reputatie si/ sau brand.  O diferenta majora dintre cele doua concepte este ca reputatia influenteaza si motiveaza nu doar comportamentul clientilor, ci al tuturor stakeholderilor. De aceea in managementul reputatiei sunt implicate toate departamentele. Brandul ...