LOADING CLOSE

Nu exista o pastila de branding personal

Nu exista o pastila de branding personal

Blog_1_Autor_Robert_SimileaNu exista o pastila de branding personal.

Nu exista nici o pastila care sa te ajute sa obtii brand personal peste noapte asa cum nu exista nici o pastila care sa te ajute sa slabesti peste noapte, in mod sanatos, echilibrat si armonios.
Brandingul Personal necesita efort individual sustinut. Brandingul Personal este precum o cura de slabire, adica necesita un stil de viata adecvat, pe tot parcursul vietii!
Ca sa pierzi în greutate in mod sanatos trebuie sa tii dieta alimentara, sa alergi, sa mergi la sala, sa practici activitati în aer liber. Dar mai important decat tot este ca nu trebuie sa te opresti. Daca dupa un program de pierdere în greutate pe durata a 2-3 luni ai slabit 10 kg si apoi renunti si revii la obiceiurile anterioare, pui kg. la loc.
Tot cam asa si cu Brandingul Personal: trebuie sa devina un stil de viata pentru ca ceea ce castigi in urma procesului de Branding Personal este Reputatia. Iar Reputatia este precum greutatea corporala, doar ca in sens invers: odata ce intrerupi dieta, iti recapeti kg pierdute in timp ce, odata ce intrerupi procesul de branding personal, pierzi Reputatia castigata.

Brandingul personal se afla la intersectia dintre comunicare si tehnologie, pe de o parte, pentru ca mediul principal de dezvoltare este cel on-line si marketing pe de alta parte, deoarece se supune principiilor acestei stiinte. Tocmai de aceea cred ca fenomenul poate fi inteles doar facand apel la paradigme diverse provenind atat dinspre psihologie sociala si sociologie cat si dinspre economie si business.

Persoana nu vine pe lume cu manual de instructiuni si garantie.

Brandul personal se poate defini în functie de mai multi factori specifici, prezentand asemanari dar si deosebiri fata de brandul de produs, dupa cum omul este mult mai versatil, adaptabil, complex si flexibil decat un produs, oricare ar fi acela. Totodata, spre deosebire de produse care, in functie de clasele din care fac parte, au acelasi scop si caracteristici mai mult sau mai putin asemanantoare, oamenii (ca si corporatiile sau natiunile) sunt unici, in functie de istoria personala, de aspiratii si de sensul pe care fiecare il da vietii sale.

Oamenii nu vin pe lume cu manual de instructiuni, cu ambalaj intact si garantie, nu pot fi reciclati, reparati si nici schimbati cu unul identic în caz de “defectiune”.