Cele mai daunatoare mituri despre Brandul Personal
Criza covid are caracteristicile unui eveniment disruptiv cu impact generalizat la nivel social, economic, politic, ecologic. Mai devreme sau mai tarziu efectele vor fi resimitite de fiecare dintre noi.
Piata muncii si aproape tot ce tine de munca necesita noi abordari din partea tuturor stakeholderilor, fie ca vorbim despre angajati, freelanceri, consultanti, companii, institutii guvernamentale sau organizatii de reprezentare precum sindicate sau ONG-uri.
In acest context, multe fenomene care graviteaza in jurul muncii si carierei vor fi reevaluate si vor primi un nou impuls pentru o dezvoltare accelerata. Unul dintre aceste fenomene va fi fara doar si poate cel de branding personal.
Piata romaneasca de branding personal abunda in abordari care minimizeaza procesul si exagereaza rezultatele, abordari de tipul “Sky is the limit”, “Cum sa obtii un brand personal rapid, urmand acesti 5 pasi” si altele asemanatoare.
Modul in care s-a dezvoltat brandingul personal in Romania a fost unul care a generat de multe ori frustrare, in special in randul tinerilor la inceput de cariera, nerabdatori sa cunoasca succesul la un nivel cat mai inalt si intr-o maniera cat mai rapida.
Pentru a-i ajuta pe cei care isi doresc sa initieze un proces strategic de autopromovare si de branding personal, vom publica o serie de articole prin care sa ajutam la intelegerea corecta a conceptului si la demontarea celor mai daunatoare mituri.